Alla inlägg under maj 2008

Av Linda Bergström - 30 maj 2008 23:36

Ok det kanske är dags att skriva lite här igen. Har vart fullt upp..


Idag var jag på SATS och tränade, jag fick en sån där gratisgång (där de vill snacka efteråt och man vet att de bara vill fånga en och sno ens pengar). Gick på nått som kallas SATS Dance, mkt trevligt men det var lite trixigt med korreografin. Hur som helst hade jag bestämt mig innan för att inte falla i fällan. Jag gick därifrån med ett medlemskort och något tunnare plånbok! HAHA!! Men det var en bra deal och jag band bara upp mig på en månad, så det var ok. Ska bli kul att börja träna mer faktiskt, nått jag tänkt göra länge iaf. Så för er studenter, signa upp er på SATS senast imorn så får ni den grymma dealen också =)


Solen är här för att stanna! Uppsatsen är inskickad och klar, nu ska den bara opponeras på också (för den som är intresserad är det nu på onsdag den 4:e i Borås) och sen är skola slut för terminen vilket innebär att jag endast har 1 ynklig liten termin kvar. Underbart! Lite skrämmande också dock med tanke på att jag sen är sjuksköterska och ska vara "vuxen", börja jobba och skaffa eget boende m.m m.m Men livet är härligt och jag är så lycklig! Vid dagens slut kan jag verkligen sjunga "Allt är väl, Allt är väl".



Presentation

Omröstning

Vad heter båten som går mellan Sverige-Finland alternativt Finland-Sverige??
 Finlandsbåten
 Sverigebåten

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards